emmshorses

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 4 augusti 2012 21:54

 

Jag älskar henne så jävla mycket, mitt allt mina andetag min dröm varje natt, världens finaste och underbaraste .

Av Emma - 4 augusti 2012 21:42

Danyaras hovböld är läkt och skon är på igen , men efter det så blev hon halt i en vecka .. suck ..

men nu mår hon bra och förhoppnings vis så är det helt utrett nu, jag red en tur på henne idag och hon kändes så bra, när hon hade varit sjuk så kunde jag lära känna henne lite mer, genom att hålla på med henne, som jag gjorde varje dag, jag red iaf hoska ta det hoppstigen och travade lite , jag ska ta det lungt nu i några dagar med henne och inte anstränga så mycke. Medans Danyara va sjuk så hade jag mer tid åt Vampyr som det går jätet bra med, han blev rädd för något och började trava men han kasta inte av mig så jag fortsatte trava och jag kunde till och med stanna den här gången .. :), så det är jag nöjd med .

Sen ska jag rida Danyara i ridhuset i Toftinge och få hjälp av Ylva och hoppträna , ska va med på en tävling med henne den 25 augusti och det är en maskerad hoppning, ska typ hoppa 50 -60 cm , det är ändå första tävlingen med henne, har inte hoppat något med henne typ för hon har ju haft ont och varit sjuk så aa nu snart blir det träning!.

Men det va allt jag hade att komma med idag men kramisar och sov gött

/Emms <3

Ovido - Quiz & Flashcards