emmshorses

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

så jävla stolt

Av Emma - 21 februari 2013 21:05

Jag är så jäkla stolt!! Och nej jag är inte stolt över att jag inte har bloggat.. Men min mobil har dampat och jag kände att jag inte ville blogga utan bilder så jag väntade tills det funkar att ladda över bilderna på datan och jag testade nyss och nu finns det bilder som bara längtar efter att visas LOL. Varför misslyckas alla typ i labbet på skolan så branalarmen går så man måste springa ut och ställa sig på led, antingen är det brända pepparkakor eller nånting i labbet som gått snett, jag lovar 1 gång varje månad eller mer så måste vi springa ut SUCK. Men ändå , de är ju sportlov snar YAY! ja men det ska bli skit nice och jag ska spenderna alla dagarna i stallet och komma ut på längre ridturer och rida upp till ridhuset och hoppa lite, måste ju passa på nu när man är ledig . Och hoppat i skogen har jag gjort idag :D , hon verkar gilla att hoppa nu när vi kommit över våra "problem" så nu är hon as taggad innan och efter hindrerna så nu kommer ett till "problem" det får inte gå för fort xD. Men ajja nu kommer hon över i alla fall.. har ridit en del med gummisnodd och testade idag utan och det gick ju klockrent, hon gick super fint och galopperade till och med i rätt form i galoppen så man kände att hon höjde ryggen, dock var det väldigt jobbigt för henne så hon fick spronga så en kort sträcka för hon har ju nyss börjat jobba med sin rygg, så tar man en längre sträcka nästa gång och så vidare. Och hon är inte alls lika hård i munnen längre och hon drar inte tyglarna ur händerna på en och ja det mesta har löst sig, sen vet jag inte om hon kanske bara gör som jag säger bara för jag ger henne morötter men jag tar de på som att hon älskar mig ^^. Är bara så jävla trött , vill ju ha lov nu, men sista dagen imorgon då och då avslutar man med ett SO prov.. KUL .. eller inte ,d et är nått skit på franska revulationen bajs tråkigt. Nu ska jag ta en duch och gå och lägga mig Godnatt :) 

     

Golan när hon bodde uppe i Norrland ett tag

 

och här åxå :) 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 april 2013 19:59

Nej jag vet att jag inte har bloggat men jag har glömt det hela tiden, funderar skarpt på att lägga ner bloggen eller göra en ny. Golan har de gått frammåt med , men tywerr så kom det en annan tjej till stallet som tar över henne, för att hon kan rid...

tjo

Av Emma - 22 mars 2013 10:12


Det har inte blivit så mycket ridning denna vecka, jag har haft det jobbigt med skolan och ligger efter som fan så jag tog tag i det för en gångs skull.. Men jag red igår iaf på en skritt tur bara runt sjöfartsmuseet med Wanda och hennes kompis Jenni...

Av Emma - 18 mars 2013 21:23


 

Av Emma - 18 mars 2013 19:00

så jag tänkte skriva om träningen som var i Lördags ( 16/3) ska lägga in filmer och bilder och sånt senare, ska göra filmen först . Men iaf jag var i stallet vid 10 på morgonen och mockade och sen borstade jag Golan väldigt noga och sen vid 11 så red...

Av Emma - 10 mars 2013 15:51

ojsan det var en vecka sen jag bloggade :O, förlåt :/ men det har hänt en massa saker så jag har inte mått så jätte bra så jag har inte orkat med någonting. Men iaf har inte så mycket att skriva, klarade av hela veckan i skolan förra veckan med något...

Ovido - Quiz & Flashcards