emmshorses

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

detta inlägg kommer bli lite blandat

Av Emma - 25 februari 2013 12:11

Tänkte skriva ett blandtat inlägg från djur jag saknar, och nu har jag laddat upp bilder från min kamera som jag inte vetat hur man skulle göra de på 4 år ungefär.. Och det var inte svårt alls så SUCK att jag inte tänkt på det förut... men nu behöver jag inte fota med mobilen längre,nej nu ska jag fota med kameran så ni får lite bättre bilder XD. Men jag sitter här och väntar på att Wanda ska komma med bussen så att vi kan gå till stallet någon gång.. Jag sak rida Sonette med henne idag och vi ska rida crossbanan och söderbacken och galoppera lite och såklart arbeta, jag måste träna min sits lite mer och träna på att sitta ner i sadeln i galoppen så att jag inte sitter framåt lutad för då märker jag att det kan gå lite för fort! XD . Men men sen efter det ska jag klä upp mig för då ska jag rida Golan , och ska rida med klänning och sånt för Wanda ska ta fina bilder ute på en äng , och det är skit fint väder så det kommer bli as bra!. Imorgon ska jag sova över hos min kille så det kanske inte bli nån bloggning isånna fall på morgonen tidigt, men de kommer säkert vara as bajs tråkigt inlägg, men ni får ju såklart läsa omni vill :). Tänkte ladda upp gamla bilder nu på Manne som flyttade för exakt 1 år sedan , eller aa han flyttade den 20 februari 2012 så 5 dagar försent , men ändå ett år sedan! :( . Och sen på Jonathan som åxå har flyttad fats det var för några månader sen bara . Och sen på min katt som har stuckit iväg nån stanns, som jag åxå saknar. 

Jonathan gäspar xD 

   

saknar denna hästen 

 

sista ridturen med Manne , det kändes hårt men jag njöt av varje minut med honom 

 

<3

 

Snygg är han åxå!! 

 

Allt arbete jag la ner på Mellwin, han såg så jäkla bra ut, nu är allt borta, inga muskler kvar eller nånting, saknar honom . 


 

Precis i början av min och Mellwins tränings tid jämför denna med bilder ovanför


Tack det var allt för mig 

// Emms 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 april 2013 19:59

Nej jag vet att jag inte har bloggat men jag har glömt det hela tiden, funderar skarpt på att lägga ner bloggen eller göra en ny. Golan har de gått frammåt med , men tywerr så kom det en annan tjej till stallet som tar över henne, för att hon kan rid...

tjo

Av Emma - 22 mars 2013 10:12


Det har inte blivit så mycket ridning denna vecka, jag har haft det jobbigt med skolan och ligger efter som fan så jag tog tag i det för en gångs skull.. Men jag red igår iaf på en skritt tur bara runt sjöfartsmuseet med Wanda och hennes kompis Jenni...

Av Emma - 18 mars 2013 21:23


 

Av Emma - 18 mars 2013 19:00

så jag tänkte skriva om träningen som var i Lördags ( 16/3) ska lägga in filmer och bilder och sånt senare, ska göra filmen först . Men iaf jag var i stallet vid 10 på morgonen och mockade och sen borstade jag Golan väldigt noga och sen vid 11 så red...

Av Emma - 10 mars 2013 15:51

ojsan det var en vecka sen jag bloggade :O, förlåt :/ men det har hänt en massa saker så jag har inte mått så jätte bra så jag har inte orkat med någonting. Men iaf har inte så mycket att skriva, klarade av hela veckan i skolan förra veckan med något...

Ovido - Quiz & Flashcards