emmshorses

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

bara min dag som gått åt helvete förutom med min häst

Av Emma - 14 februari 2013 20:38

Alla hjärtans dag idag ja ..Min dag blev ju inte alls som planerat, det blev den värsta dagen i mitt liv...

enda fram tills jag hoppade upp på min häst :D Det har blivit jätte bra med henne nu och hon är smidigare i kroppen och har musklat sig en hel del nu när jag har lösgjort henne varje dag som man ska och rverkligen jobbat, och jag har jobbat min kropp åxå hade ju träningsverk i flera dagar :D , det börjar gå på rätt väg, och nu gör Golan som jag vill och hon har slutat att testa mig och gnäggar och ser jätte glad ut när jag kommer för att hämta henne ur hagen. Som alla hjärtans dag present av mig så fick hon den största moroten i påsen som vi har i stallet och plus en lite morot till bara för hon är söt :3 . Jag fick nöja mig med en puss av henne yay . Red runt crossbanan idag med Wanda och red ett arbetspass i snön och galopperade och töltade massor , galopperade av alla mina tankar och Golan for fram i snabb galopp med öronen spikrakt framåt , bruden gillar att springa :). Skulle egentligen vara hos farsan idag men han ligger hemma med influensa och hög feber så är ju smått orolig .. Har inte så mkt att säga mer än att jag är så glad över nu att jag och Golan kommer överens nu xd. <3 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 april 2013 19:59

Nej jag vet att jag inte har bloggat men jag har glömt det hela tiden, funderar skarpt på att lägga ner bloggen eller göra en ny. Golan har de gått frammåt med , men tywerr så kom det en annan tjej till stallet som tar över henne, för att hon kan rid...

tjo

Av Emma - 22 mars 2013 10:12


Det har inte blivit så mycket ridning denna vecka, jag har haft det jobbigt med skolan och ligger efter som fan så jag tog tag i det för en gångs skull.. Men jag red igår iaf på en skritt tur bara runt sjöfartsmuseet med Wanda och hennes kompis Jenni...

Av Emma - 18 mars 2013 21:23


 

Av Emma - 18 mars 2013 19:00

så jag tänkte skriva om träningen som var i Lördags ( 16/3) ska lägga in filmer och bilder och sånt senare, ska göra filmen först . Men iaf jag var i stallet vid 10 på morgonen och mockade och sen borstade jag Golan väldigt noga och sen vid 11 så red...

Av Emma - 10 mars 2013 15:51

ojsan det var en vecka sen jag bloggade :O, förlåt :/ men det har hänt en massa saker så jag har inte mått så jätte bra så jag har inte orkat med någonting. Men iaf har inte så mycket att skriva, klarade av hela veckan i skolan förra veckan med något...

Ovido - Quiz & Flashcards