emmshorses

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Emma - 12 april 2013 19:59

Nej jag vet att jag inte har bloggat men jag har glömt det hela tiden, funderar skarpt på att lägga ner bloggen eller göra en ny. Golan har de gått frammåt med , men tywerr så kom det en annan tjej till stallet som tar över henne, för att hon kan rida islandshästar, jag kan ingenting om dom.. Vi tar hjälp av henne och ska se om Golan pallar med det med sina fötter, eftersom hon har haft fång förut å därför är lite mer känslig. Det kändes hemskt att lämna henne , då jag har fäst mig vid den galna söta och ensvisa men samtidigt världens snällaste ponny!, men har gått över till en annan nu som jag ska rida ett tag tills jag eventuellt hittar en foder häst, fäster jag mig med Pongo så aa,, Han är då ett arabiskt fullblod. Han är pigg att rida, och sen har han en ovana, han bockar! Har faktiskt längtat efter att rida en sån häst :D , de är faktiskt ganska kul! , men klart jag säger till på skarpen när det går för långt!. Skolan just nu går segt och jag ligger efter lite överallt, men jag tar igen det nu, min lärare idag ledde mig på en positiv inställning till det hela , det är ingen anna som gjort det förut. Jag har bara fått press ifrån alla vilket gjort mig stressad, och när jag blir stressad så stänger jag av allting och skiter i det då istället, vilket man inte ska göra, men jag kan inte hindra det då jag är jag. Vi får se om jag har kvar den här bloggen elle rom jag tar bort den eller skaffar en ny, denna bloggen börjar det bli ganska mkt på och det är förvirrande, då jag byter hästar nästan hela tiden. Det är ganska jobbigt, jag har aldrig liksom fått ha en häst under en längre tid, utan direkt när jag lär känna hästen och blir typ kär i den så händer det något typ att det inte funkar längre eller att någon annan med mer penagr och mer planer tar över, asså det är jobbigt och jag vill inte ha det så , så jag hoppas få rida Pongo mer.. Men nu ska jag ta och sen en film , måste orka med morgondage JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!! :DDDDDDDDD JAg fyller hela 15 bast, det ni ;). JAg får köpa energidricka YAAAAY :D . Men hejdå

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards